مصاحبه آرشیو خبر ها
انتقاد شدید موجی از پوگبا ! تصمیم او گیج کننده است

انتقاد شدید موجی از پوگبا ! تصمیم او گیج کننده است

لوچانو موجی، مدیر سابق تیم یوونتوس، پل پوگبا را به دلیل تاخیر در عمل جراحی مینیسکش مورد انتقاد قرار داد.

 

این بازیکن فرانسوی در پیش فصل دچار مصدومیت شد و باشگاه به او اجازه داد روش ریکاوری خود را انتخاب کند و بازیکن قهرمان جام جهانی به جای اینکه بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گیرد، یک روش درمانی جایگزین را انتخاب کرد. پس از یک ماه، هیچ بهبودی مشاهده نشد، سپس موافقت کرد که برای رفع مشکل تحت عمل جراحی قرار گیرد.

 

او به تمرینات بازگشته است، اما موجی معتقد است که تصمیم برای به تعویق انداختن عمل جراحی گیج کننده و اشتباه است، زیرا اگر بلافاصله انجام می شد، می توانست به بازی بازگردد.

 

او در این رابطه گفت:

 

او در ارزیابی آسیب دیدگی مینیسک خود دچار خطای بسیار جدی شد. حالا او مشتاق بهبودی است. تا جام جهانی را از دست ندهد. اگر او بلافاصله در لس آنجلس عمل می کرد، در ماه جولای، می توانست به میادین باز گردد. اما چگونه فکر کرد که درمان محافظه کارانه می تواند به طور معجزه آسایی یک منیسک آسیب دیده را التیام بخشد. من واقعا متوجه این موضوع نیستم.

 

گفتنی است:

 

پوگبا با برخی از متخصصان ملاقات کرد و تصمیم او برای استفاده از روش جایگزین باید به توصیه یکی از آنها باشد. خوشبختانه، او به تمرینات بازگشته است و به این معنی است که ما می توانیم او را بعد از جام جهانی در تیم خود داشته باشیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: